ادر این روز جهانی بیایید خشونت را علیه زنان طرد کنیم .منع خشونت علیه زنانی که عمری در جامعه وخانواده تحقیر شده اند وبه او یاد آوری کرده اند تو نمی فهممی وتحقیرش کرده اند .بطوری که هویت اصلیش را از دست داده نمی داند کیست وچه نقشی دارد یادش رفته جهان بدون او هیچ است.چرا که مادر است ومادر یعنی زیر بنای جامعه وکاری کرده اند که از زن بودن اینرا می داند که باید ازدواج کند وفرزند بدنیا بیاورد.وتازه این هم لطف است ور حق او.دلخوشیش این باشد که چه آشپز خوبی است وکدبانوی خوب .ایا به او گفته شده که تو چه کارهایی می توانی بکنی وچه قدرتی داری وچقدر توانمند هستی.واین مردی که تو رو تحقیر می کند در دامان همین زن پرورش یافته اند.ای زن بخود بیا وزنجیر اسارت را پاره کن وبه کس اجازه نده تو را تحقیر کند.وخوار وخفیفت می سازد.به خود بیا تو با ارزشترین موجود روی زمین هستی.به آنها اجازه مده تو را مورد سوء استفاده قرار بون.مردانی که بویی از معرفت وانسانیت نبرده اند .انها تو را ترسانده اند که در جامعه باشی وخود رو نشان بدهی .تو را پدرت وبرادرت وهمسرت در زندانی که برایت ساخته اند حبست کرده اند.تو بانو...
ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 2:25